dinsdag 25 augustus 2015

GEZONDHEID

Beweging en Voeding.

Beweging en Voeding zijn erg belangrijk voor de algemene gezondheid.

 Leer hier en reageer op vragen of stel deze op zoek naar antwoorden zo help jij mij en ik jou.
Kennis delen en proberen te oefenen meer vragen wij niet van elkaar. Door publieke meningen en feiten zijn vragen beantwoord en nieuwe vragen zet jij uit met de andere bezoekers. Recensies van vele personen geven een goed beeld weer.

Bewegen en gezondheid.>  Deze twee beïnvloedbare mogelijkheden waar jij in kan kiezen. Kiezen wat, hoe, wanneer, en waarom jij zou bewegen en voeding zou inkopen of klaar maken. Deze keuzes gaan we samen leren bewuster te maken. 

Vaak is de algehele gezondheid in een aantal weken te verbeteren. Daarom leer ik jou of wijs ik jou op de opzet om deze bewustwording vragen goed doordacht en door vergelijking te maken op jou IPhone of dergelijke kan dit. Persoonlijk : kies ik een schrift. Waar ik vragen op zou invullen.

Naast een ingevuld aantekeningen (bewustwording) schriftje scan ik de papieren, ( mits belangrijk voor mij en voor een terug kijk moment handige info ). Het is jou proces en jij kiest. Het mooie is dat beide mogelijkheden. Of eigenlijk de drie opties goed zijn. Dus daar kan je al trots op zijn. 
"" TROTS OP JEZELF! ""

Dat je door het bij te houden van dag 1, of dat nu  vandaag is, morgen, of volgende week zal zijn. (Is het advies nu gelijk een begin te maken, om dat dit punt 1 betreft en dat is uitstellen van veranderingen.) Een begin door op jou tempo en met mijn advies van en door vele mensen doorgegeven aan ons. Want natuurlijk begin ik zelf ook met een nieuwe stap op een niveau die ik fijn vind om te volgen. Mijn eerste deel was ook erg spannend en ik was terug houdend, maar het kiefste begin ik nu direct met onderzoeken van een te verbeteren punt.

Dit doen wij dus ook en in de veronderstelling dat je een onderwerp hebt gekozen om specifiek verbeteringen in te krijgen.???

GEZONDHEID


Ik kies VOEDING & BEWEGING.
Dit wordt mijn verbeter punt en studie (leer) punt. 

Hiervoor had ik gekozen voor levensmiddelentechnologie. Waarde van , Voeding. Deze heb ik nu
 volledig doorlopen en nog steeds is deze tak of branche enorm interessant. Ik hou vol met nieuws en columns hierover te lezen.

Opleiding voeding & Levensmiddelentechnologie

Goede voedingsbodem voor je toekomst

  Gratis zijn onze berichten en online kennis berichten.
 THEORIE en PRAKTISCHE kennis opdoen. Daarnaast kun je specifiek training doen om voor jou belangrijke probleem of aandacht gebieden te motiveren voor herstel of soepele beweging in een deel. Sport en bewegen, bv:

Fietsen 

Afslank Receptenbijbel            >  is het eerste punt van aandacht voor een lijn die bewezen positief en effectief laat zien en lezen hoe je wat gezonds klaar maakt. Niet overal verkrijgbaar, maar gelukkig hebben we een connectie kunnen vragen deze te laten zien om echte resultaten te bieden waar garantie ingebouwd zit.


Afslank Receptenbijbel gezonder leven is gezonder eten. Hierdoor bespaar je in de opname van de overtollige kilo's en laat deze gezond afnemen of stem het af met beweging voor afname van gewicht op een veilige bewezen en goede manier. 

Gezonder leven vervolg uitleg hier <<<



Geen opmerkingen:

Een reactie posten